Analist servicii client

Analist Servicii Client

 

Atributii:

- Preia apelurile clientilor si realizeaza legatura cu diferite departamente ale companiei;

- Intampina pacientii si vizitatorii si ii indruma catre cabinetele unde au planificate programari sau catre alte departamente;

- Ofera informatii corecte si concise despre modalitatea de accesare a serviciilor medicale;

- Ofera informatii corecte despre preturile serviciilor medicale;

- Gestioneaza lista programarilor, identifica corect pacientii sositi in sistemul informatic si se asigura ca solicitarea pacientului este inscrisa correct si comunicata catre medic;

- incaseaza contravaloarea serviciilor medicale efectuate;

- Indeplineste target-ul zilnic si respecta datele limita communicate si stabilite de superiorul ierarhic;

- ofera feed-back superiorului despre situatiile speciale intampinate atat in relatia cu pacientii, cat si cu echipa medicala;

- Pastreaza caracterul confidential al operatiunilor de serviciu in conformitate cu politica companiei

 

Cerinte:

- nivel studii medii sau superioare;

- cunostinte operare PC, tastare, introducere date;

- cunoasterea la nivel conversational a limbii engleze sau franceze;

- persoana cu atitudine proactiva, pozitiva, de incredere, flexibila, creativa, profesionala;

- aptitudini excelente de comunicare;

- spirit de observatie, gandire logica si rapiditate;

- capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;

- persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa;

- lucrul intr-o pozitie similara in centru medical privat constituie avantaj;

 

Beneficii:

- mediu de lucru placut;

- pachet salarial complet (tichete de masa, bonusuri, abonament servicii medicale);

- Training-uri de specialitate;

- acumulare de experienta si promovare in interiorul clinicii;

- consolidarea de cunostinte in domeniul medical de la o echipa formata din cei mai buni profesionisti in domeniu;