Quick Access
Medsana Noutăți

Program Centrul Medical Medsana

Stimați pacienți,

Pandemia COVID-19 a determinat schimbări în toată lumea, domeniul medical fiind unul dintre sectoarele în care s-a impus dezvoltarea și aplicarea unor noi proceduri operaționale și de acces astfel încât să fie împiedicată răspândirea virusului.

Vă informăm că programul de funcționare a clinicilor Medsana este următorul:


Clinica Medsana Cotroceni: luni – vineri: 07.00 – 21.00; sâmbătă: 08.00 – 14.00
Clinica Medsana Primăverii: luni – vineri: 08.00 – 20.00; sâmbătă: 08.00 – 14.00
Clinica Medsana Ploiești: luni – joi - 07.00 -20.00; vineri - 07.00 - 15.00; sâmbătă - închis

În cazul în care aveți o programare la una dintre clinicile noastre (Clinica Medsana Cotroceni/Primăverii sau Ploiești) sau veniți pentru recoltare analize sau investigații, este important să cunoașteți noile condiții de acces dezvoltate pentru siguranță pacienților și angajaților noștri:

    • În clinicile noastre punem la dispoziție toate instrumentele de protecție recomandate de autorități;
    • Acordăm o atenție sporită măsurilor de igienă și protocoalelor de dezinfecție atât în spațiile comune, cât și în cabinetele medicale;
    • Se menține triajul pacienților atât la programarea efectuată telefonic, cât și la intrarea în clinicile Medsana. Triajul constă în măsurarea temperaturii corporale, completarea și semnarea unui formular de acces și direcționarea pacientului în clinică în acord cu protocoalele interne;
    • În cazul în care în ziua programării vă simțiți rău și aveți simptome precum tuse, febră peste 37 de grade Celsius, durere în gât, probleme cu mirosul și gustul, dureri musculare, dificultăți în respirație, vă recomandăm să rămâneți acasă și să luați legătură cu medicul de familie;
    • Dacă ați fost testat COVID-19, includeți și documentele medicale în dosarul dumneavoastră specificând acest lucru la consultație/ investigație;
    • Din motive de siguranță, va informăm că accesul aparținătorilor în clinicile Medsana este limitat; invităm aparținătorii să vă aștepte în afara clinicii, iar în cazul în care este necesar ca pacientul să fie însoțit, vă informăm faptul că pentru aparținători se vor aplica aceleași măsuri de triaj;
    • Încercați să ajungeți la ora programării, nu mai devreme, nu mai târziu, astfel încât să nu fiți în situația de a aștepta. Personalul din recepții vă va informa în cazul în care, din diverse motive, vor exista modificări în programul medicului;
    • În final, dar nu în ultimul rând, recomandăm plata cu cardul pentru serviciile medicale efectuate în clinicile noastre.

Contact: Pentru orice informații suplimentare (indiferent de clinica în cauză – Medsana Ploiești și Cotroceni/Primăverii), vă rugăm să ne contactați telefonic (021-9607) sau pe e-mail (programari@medsana.ro).

Suntem disponibili pentru toate solicitările pe care le aveți, informarea, siguranță și sănătatea pacienților noștri fiind prioritare pentru noi.