Recomandari pentru perioadele cu temperaturi extreme

Temperaturile crescute din timpul verii contribuie la pierderea din organism a unor cantitati semnificative de minerale si vitamine, pierdere pe care o resimtim dupa un timp daca nu avem o alimentatie echilibrata.

Hidratarea corecta pe tot parcursul zilei, evitarea expunerilor excesive la soare, alimentatia echilibrata, imbracamintea adecvata, respectarea unui program de odihna corespunzator cu activitatea pe care o desfasuram ne ajuta sa ne mentinem o stare de sanatate optima pe timpul verii.

 

10 reguli pentru o vara fara griji

1. Alimentatie
Este recomandat sa avem 3 mese principale si 2 gustari, cu un aport caloric indicat varstei si necesarului organismului (in functie de activitatea depusa). Fructele si legumele trebuie sa fie considerate alimente de baza. Sa profitam la maxim de fructele de sezon! O masa sau o gustare de fructe ne revitalizeaza, ne aduce un plus de energie, mai ales daca suntem atenti sa consumam o cantitate moderata (de exemplu cateva felii de pepene si nu un pepene intreg!). Temperaturile ridicate favorizeaza procesele de alterare a alimentelor; pentru a evita toxiinfectiile alimentare este foarte important sa consumam alimente proaspete, din surse sigure, preparate si depozitate corespunzator. Un regim alimentar potrivit pentru zilele calduroase de vara impune evitarea sau limitarea consumului de grasimi, dulciuri concentrate, alcool, tutun sau cafea deoarece toate acestea pot contribui la cresterea senzatiei de disconfort.

DORESC O PROGRAMARE
CAPTCHA Image
Sunt de acord sa primesc informatii privind ofertele Medsana