Medsana, crestere de 20% in primul semestru 2009

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 13 milioane lei in primele sase luni ale anului.
Bucuresti 22 iulie 2009: Reteaua de centre medicale Medsana, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de servicii medicale private, a inregistrat in primul semestru al acestui an, o cifra de afaceri de 13 milioane lei, in crestere cu 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Rezultatele financiare inregistrate in primul semestru 2009 confirma evolutia constant ascendenta pe care Medsana a inregistrat-o inca de la infiintare si atesta consolidarea pozitiei companiei pe piata de profil din Romania. Cifra de afaceri a companiei a evoluat si in acest an pe fondul lansarii noului centru medical din Ploiesti, diversificarii serviciilor oferite in clinicile existente, atragerii unor clienti corporate noi si, nu in ultimul rand, cresterii numarului de persoane fizice care au apelat la serviciile Medsana in primele sase luni ale anului 2009. In comparatie cu anul trecut, numarul de abonamente corporate Medsana a crescut cu 15%, segmentul de retail - persoane fizice inregistrand si el o crestere de 20%.

Medsana estimeaza pana la finele anului 2009, o cifra de afaceri de aproximativ 7,5 milioane euro si va continua planurile de investitii prevazute in strategia de dezvoltare pentru acest an, strategie care prevede inaugurarea a doua noi clinici in Bucuresti, precum si reluarea discutiilor si stabilirea detaliilor referitoare la spitalul Medsana.

"In primul semestru al acestui an, ne-am concentrat atentia pe diversificarea serviciilor Medsana si pe investitiile in aparatura medicala ultra-performanta pentru toate clinicile pe care le detinem, in concluzie, pe consolidarea pozitiei Medsana pe piata de profil. Inceputul anului l-am rezervat sondarii pietei de profil, a dinamicii si evolutiei acesteia in conditiile actualei crizei financiare. Avand in vedere rezultatele bune din primul semestru, pentru semestrul II, avem planificata deschiderea a doua noi centre medicale in Bucuresti care sa includa in oferta, toate investigatiile care se pot efectua in ambulator, precum si reluarea discutiilor referitoare la spital" a declarat Vassilis Chaniotis, Director General, Centrul Medical Medsana.

Cifra de afaceri inregistrata de catre companie in primul semestru confirma previziunile Medsana asupra evolutiei pietei de servicii medicale private in 2009. La inceputul anului, compania a declarat ca acest segment "va continua sa creasca chiar si in conditiile actualei crize financiare, insa cresterea va fi mai moderata comparativ cu anul trecut".

Despre companie:

Deschizator de drumuri pe piata autohtona de servicii medicale private, Medsana a fost primul centru medical care a introdus in Romania conceptul de clinica multidisciplinara, oferind inca de la infiintare, din 1996, servicii complete de diagnostic si tratament. Reteaua Medsana cuprinde in acest moment doua centre medicale in Bucuresti: Primaverii si Cotroceni, un centru medical multidisciplinar in Ploiesti si un laborator acreditat ISO, echipat cu analizatoare automate care ofera rezultate precise si rapide.

Medsana ofera consultanta medicala in peste 25 de specialitati, peste 400 de teste de laborator, majoritatea cu rezultat in aceeasi zi, fiind printre putinele centre medicale din Romania care efectueaza o gama ampla de teste genetice si moleculare.