Cum facem fata temperaturilor ridicate?

Temperaturile crescute din timpul verii contribuie la pierderea din organism a unor cantitati semnificative de minerale si vitamine, pierdere pe care o resimtim dupa un timp daca nu avem o alimentatie echilibrata.

Hidratarea corecta pe tot parcursul zilei, evitarea expunerilor excesive la soare, alimentatia echilibrata, imbracamintea adecvata, respectarea unui program de odihna corespunzator cu activitatea pe care o desfasuram ne ajuta sa ne mentinem o stare de sanatate optima pe timpul verii.

10 reguli pentru o vara fara griji:

  1. Alimentatie: Este recomandat sa avem 3 mese principale si 2 gustari astfel incat sa acoperim necesarul caloric al organismului corespunzator varstei si activitatii depuse. Fructele si legumele trebuie sa fie considerate alimente de baza. O masa sau o gustare de fructe ne revitalizeaza, ne aduce un plus de energie, mai ales daca suntem atenti la cantitati (de exemplu vom consuma cateva felii de pepene si nu un pepene intreg!). Temperaturile ridicate intensifica procesele de alterare a alimentelor; pentru a evita ingestia de alimente contaminate cu germeni sau toxine bacteriene, care ar putea provoca toxiinfectii alimentare, este foarte important sa consumam alimente proaspete, din surse sigure, preparate si depozitate corespunzator. Un regim alimentar potrivit pentru zilele calduroase de vara presupune evitarea sau limitarea consumului de grasimi, dulciuri concentrate, alcool, tutun sau cafea deoarece toate acestea pot contribui la cresterea senzatiei de disconfort.
DORESC O PROGRAMARE
CAPTCHA Image
Sunt de acord sa primesc informatii privind ofertele Medsana